Tag Archives: SNSD

Nightmare On Dream Concert

Pardon the title…I’m too excited waiting for Nightmare on Elm Street to come to our cinemas πŸ˜€ BUT anyways…as you may or not have anticipated there was some drama that cropped up during the Dream Concert.

During 2PM’s performance apparently quite a lot of fans (?), presumably ex-7PM members, plus fans of other groups joined in chanting Jaebum’s name from the start to the end – and especially during 2PM’s Don’t Stop Can’t Stop perf (which I told you was gonna open a can of rabid anti-fan worms). According to sookyeong who quoted Newsen, 2PM seemed flustered during their performance, at this, while other fans argue that the fans chanting were too far away from the stage for them to have heard it.

Reading fan comments were a lot more exciting though – some say it’s pay back for what certain things that 6PM fans have done against fans of other clubs…wah reading fan comments is like…makes Kpop kinda like a mafia territory fight or something. The saying should really go ‘hell hath no fury like a fan scorned…coz fangirls/boys gonna smack a bish’.

credit:littlejuic3d@YT

other red carpet pics:

Continue reading

Advertisements

1 Comment

Filed under 2PM, 4minute, After School, BEAST, f(x), SHINee, SNSD, Super Junior

9PM Cabi Song

credit: AsianMusicVideoHD@YT

tsk tsk, they can’t even go to the waterpark without having the drama in Korea hahaha.

taqiah~

Leave a comment

Filed under 2PM, SNSD

Run Devil Run – Black Soshi MV


credit: prot0628@YT

a tribute update for my cousin who’s a new snsd fan πŸ˜€

taqiah~

Leave a comment

Filed under SNSD

Congrats! 2AM Wins First No.1 On Inkigayo

WOOTS! 2AM FIGHTING!!! πŸ˜€ Well-deserved win πŸ™‚

bingeul bingeul bingeul bingeul~~! Catchayyyye~hehe

oohhh~dramatic intro. love the violin. pretty stage πŸ˜€

The One Man! I miss XMan…

fast becoming a fav of mine this song:)

credit: bwmow4@YT

credit:dkpopnews@YT

taqiah~

Leave a comment

Filed under Ok Taecyeon, Sulli

Music Core 02062010

yay they sang Star Star Star. Faved! πŸ˜€

i find this song rather pleasant hehe πŸ™‚

im confused by this song cz it’s rather far from what i’ve come to associate kpop with…still it’s fresh though plagued with those persistent kpop controversies…

credit: monmonsnowhd@YT

taqiah~

Leave a comment

Filed under After School, Brown Eyed Girls, CN Blue, SNSD, U-Kiss

SNSD Wins On Music Bank With Oh!

credit: monmonsnowHD@YT

i prefer this live perf to the MV..somehow it sounds better πŸ˜€

taqiah~

1 Comment

Filed under SNSD

SNSD Comes Back With ‘Oh!’

I don’t usually post girlgroup stuff but this song is so hypnotic…like Chu~ haha though I’m not one to enjoy girl aegyo for rather obvious reasons heh~

credit: sment@YT

I prefer this song of theirs though. REALLY nice πŸ˜€

credit: weheartkpop@YT

taqiah~

Leave a comment

Filed under SNSD